Myskväll

 
Rebecka och Jenniefer åkte hem för ett tag sedan. Det vart lite kaos med pizzorna när jag skulle göra dom så Marianne fick typ hjälpa till lite ;)
Vi kollade på två filmer Miss March och Amarican Pie - The Wedding eller vad den heter. Miss March är så jävla sjuk..! Sedan är väl inte Amarican Pie helt 100 på den fronten heller.. ;)
 
Som ni ser på bilderna så hade Jenniefer med sig två hundar också så vi fotade dom lite, ganska svårt då det var som ganska mörkt men med lite redigering så går dom ju att kolla på ändå. Trodde dom var värre. Sista bilden är ju så söt :D
 
Nu ska jag gå och lägga mig och ladda inför en söndag med massa plugg. Kuuuuul, men är man smart och inte har pluggat en piss till provet på måndag så får man väl skylla sig själv. Är bara typ 50 ord som jag ska kunna och veta vilket ställe på kroppen som heter vad (alla delar i ögon, öron, hjärna osv..).

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: