Pengakris

Igår var det en tråkig kväll. Var massa folk här och åt surströmming. Jag kollade på sommarkrysset för att se lilla stiftelsen som var bra.
 
Idag ska jag försöka ta mig till Hööks för att köpa något. Kanske blir det en hjälm fast då måste jag få pengar av mamma för har typ 20kr på kortet igen. Jag tycker inte om när moppeförsäkringen dras....
 
Klockan 2 ska jag jobba på stallet också. Sjukt sämst men ja.
 

Bjussar på en bild på Flora från i sommras (det är faktiskt höst nu för det är september)



Kommentarer
nita

Nu ska vi inte vara sån och påpeka att det är höst! Vägrar erkänna att det är höst.

Svar: haha men det syns inte att det är höst på träden iaf.I södra sverige har dom ju bruna löv! vi har gröna vi ;)
My Nordqvist

Tid: 12:46:50
Datum: 2012-09-02
Hemsida: http://zphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: