Självporträtt

Nikon d3100 + AF-S Micro Nikkor 60mm f/2,8G ED + Fjärrutlösare från ebay

Fick sån fotoabstinens att jag höll på att dö. Tänkte gå ner till vattnet och hitta någon plats där men den idén fick försvinna ganska fort ur mitt huvud. Så när jag gjorde något i mitt hus så såg jag min brors rum och där finns det väggar minsann. Så där har jag befunnit mig ett tag. Tog 108 bilder och en blev bra haha! Finns några till som blev lite coola för hade lite lång slutartid. Har också en som jag tog för att se hur platsen var men den blev ganska bra av någon dum andledning för en bit av mitt huvud var inte med. Den är dock jättebrusig för jag hade glömt ändrat ISOn så den var på 3200 och sedan fick jag beskära den rejält. Hmm får se om den läggs upp.
Bilden ovan gillar jag fast då stod jag såklart inte helt vid väggen utan en bit ifrån och då kom lilla lampan med i bakgrunden. Men vad gör de, typ första bilden som jag tagit på mig själv som är bra där jag inte står med en kamera framför ansiktet haha!
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: