Sommaren 2012

Ja hur har sommaren varit egentligen? Jag skulle vilja säga att det har varit den sämsta sommaren med tanke på vädret. Sedan har väl allt jag gjort varit både bra och dåligt.
 
Sommaren började med att jag och några kompisar åkte och badade efter skolavslutningen.
 
Andra dagen så var jag och fotade Jenny och Lovely på en dressyrtävling.
(Vet inte vart jag lagt bilderna på Jenny..)
Red Hugo såklart och hade jättekul med honom. Vi började få till vissa saker och det kändes så himla kul.
 
På midsommarafton var jag med Julia och Emma i Julias stuga och hade askul där. Vi Badade 12 på natten, kollade på filmer och hade det myys!
 
Var på sjukhuset för första gången "med min tumme" (och det visade sig inte vara sista gången heller..)
Red 27årige Miller som jag sedan skulle ha på ett ridläger. Lite stel var han allt men snälla. 27år!
Var till betet med Julia och fotade sötaste hästarna.
I slutet av Juni var det ridlägret där jag hade Miller. Det var riktigt kul!
(när dom kom ut igen så hade vi flyttat på oss så därför är bilden inte så superbra)
I juli var det första dagen på gatufesten men först blev det en tripp till sjukhuset. Kollade på Rix fm festival där det var bl.a. Dead by april, David Lindgren, Broken Door och Ed Sheeran.
Andra dagen kollade jag på Melody Club först. Sedan var jag med Emma, Jenniefer och Julia och vi kollade på Familjen och Rebecca & Fiona. Stod och trängdes bland massa galet folk och ibland trodde man att man skulle dö haha! 
 
Och tredje dagen var det äntligen takida! Kom dit runt halv 7 och där stod jag med Zoofie, hennes syster och kompis. Innan takida så var det TSOOL och Amanda Jensen. Vi sprang också ner en snabbis och kollade på Corroded. Klockan 12 var det dax för takida att äntligen att börja spela och det var riktigt jäkla sjukt!
Fjärde och sista dagen kollade jag först på Loreen och Norlie & KKV. Klockan 10 spelade Hoffmaestro där det var kaos riktigt kaos. Marianne ramlade 3 gånger och ibland kunde man knappt andas för man var omringad av massa svettiga lång killar haha!
Stod på andra raden då det var Sean Paul. Hade två jävla afrikanska tjejer framför mig och har sagt detta flera gånger men jag hatar dom för dom gjorde som riktiga afrikaner. DANSADE MED RUMPAN! Knäade och armbågade dom inte alls med vilje, det var tryck bakifrån ;) Efter Sean Paul var det nattkäk på donken.
Två dagar senare var det att åka upp till Lycksele och vara där i 3 veckor. Red en idiotFlora till häst som kastade av mig och hade damp och jag hade inte alls damp på henne. Red lite andra hästar också.
Flora både klev och sparka mig också. Sparken var för att hon blev irriterad på en broms och då stod jag väl ivägen. Blev såklart sjuk däruppe också som vanligt.
Konsertfest var det i augusti. Kollade på bl.a. Kent, Bryan Adams, Badjävlar och Tomas Ledin.
Var hundvakt över dagen åt en söt liten vovve vid namn Sammy.
Var på ridläger igen med samma gäng. Det annorlunda denna gång var att det var lite andra hästar med. Jag red Hugo denna gång och det var nästan roligare än förra gången för nu kände man varann på en gång. Sista dagen på ridlägret var också dagen som han flyttade. Världens finaste

Två dagar efter att Hugo flyttat tar Teddy sitt sista andetag. Finaste underbaraste varelse
Åkte och hälsade på sitt nya hem och det var senast jag såg honom måste åka till honom någon dag igen. Sötaste
 
Sista helgen på sommarlovet så tältade jag med Jenniefer, Emma och Julia på min gård. Att ligga och skrika i ett tält 3-4 på natten är något att rekomendera ;)
 
Sedan var sommaren slut och skolan började igen.
 
Ja detta är väl det som har hänt i sommar. Därimellan har jag solat ytterst lite, badat, inte gjort någonting och fotat antagligen.
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: