Bigjump

Nikon d3100 + AF-S Nikkor 18-105mm f/3,5-5,6G ED
 
Hittade dessa bilder från påsklovet. Bilderna är inte bra alls men aja, bättre än inget just nu med tanke på min uppdatering. Kunde fått bättre bilder om jag flyttat på mig men jag orkade inte och kände inte heller att jag verkligen behövde så bra bilder utan jag bara fotade lite bara för att.
 
Annars idag så slutade vi 1 så det var väldigt skönt. HKn var inställd men vi skulle jobba hemma istället. Hade också SO nationella och det gick ju som det gick.. Bar hoppas att den som rättar är snäll ;) Imorgon är det andra delen och sedan är det "bara" engelska och matte kvar då sedan är alla gjorda.

Kommentarer
Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

Sv: Tack :))

Tid: 16:57:54
Datum: 2013-04-16
Hemsida: http://stargirlphoto.blogg.se/
Celine

Bilderna är ju jättebra! :o Du kan inte säga att dom inte är bra! Haha!

Svar: Tack så mycket! :D Haha jodå finns mycket att förbättra men tusen tack! :)
My Nordqvist

Tid: 18:58:57
Datum: 2013-04-16
Hemsida: http://celinelf.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: