En häst som är rädd för snö

Med Tuxedo blev det också mycket skritt. Skrittade ganska långt för det är bara asfalt men sedan fick han trava och galoppera och herregud vad pigg han är. Förstår inte varifrån energin kommer. Satt och höll honom hela tiden men såfort jag släppte lite så brassade han på. En gång så studsade han upp i luften också när jag försökte bromsa. Idag kändes det inte heller som om jag vågade släppa på hur mycket som helst för rätt som det är kan han tvärnita för han ser något "läskigt". Bland annat snö som han var rädd för.....Ibland eller undefär jämt börjar jag undra vad det är för fel på honom ;)
 
Blev en lång avskrittning också så det var bra.
 

Kommentarer
Sophie - pluggar till fotograf

åh gud vad söt häst!

Svar: Ja han är bra söt ibland :)
My Nordqvist

Tid: 00:24:46
Datum: 2013-04-08
Hemsida: http://sophiecoper.se
Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!

Tack snälla! ♥
Underbar bild, så söööt!

Svar: haha ja han är bra söt ibland :D
My Nordqvist

Tid: 11:18:23
Datum: 2013-04-08
Hemsida: http://carrosungar.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: