Freeeedag

Hej och välkommen kära fredag!
 
Som ni kanske märke igår så la jag in en till bild i headern på Tuxedo. Men fick mer bilder av Julia idag (igår fast kollade på dom idag) och då var det en annan som passade istället. Inte så fint att ha en ridhusbild i headern tycker jag. Så nu har jag bytt igen. Väldigt enkel header men som jag sagt tidigare så orkar jag inte ändra på så mycket än.
 
Annars så i helgen händer det inte så jättemycket. Måste på birsta och hööks och kanske equeen också för ska köpa ridstövlar och ridskor. Mina stövlar sprack somsagt förra veckan så de ska lagas, men när hööks ändå har 15% nu så kan vi passa på och köpa nya om jag hittar några.
 

Kommentarer
ZOOFIE

SV. Haha ja det blev rätt coolt ändå, men dt är ju inget jag kommer fortsätta med sen ;D Undra hur många som trodde jag blivit tokig, egentligen :D

Tid: 17:51:20
Datum: 2013-04-26
Hemsida: http://zoofie.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: