Hoppning igår (eller iförrgår)

(Haha alltså jag dör ju. Det enda inlägget jag skrev igår publicerades inte utan hamnade i utkastet..... så ja när ni läser de kan ni tänka att jag skrev det igår ;))
 
Igår var Exxet väldigt mjuk och fin men dock väldigt trött och seg. Han brukar komma igång efter att vi hoppat en gång men han kom inte igång föränn vi hade hoppat ett par gånger. Vi travade över fyra bommar, travhoppade ett kryss, sedan studs och till sist tre galoppbommar och en oxer och avslutade med bommarna igen. Det var själva banan men vi började med bommarna och krysset sedan la vi på en sak varje gång. Han vaknade till när vi skulle hoppa hela banan så han drog iväg efter travhindret så jag styde på sidan av studsen för jag hade inte direkt kontroll haha. Men tog om de och det gick bra.
 
När vi skulle trava av vart han väldigt pigg ;)
 
Mina stövlar sprack också. Haha jävla skitstövlar. Efter att vi hoppat banan så kände jag att de sprack och de brukar kunna göra de men då är det bara att dra ner dragkedjan och dra upp igen men när jag drog ner dragkedjan så lossnade själva 'dragsaken' i ena sidan så den satt bara i en sida. Som tur var skulle vi bara trava av efter de för foten höll på att åka ur hela tiden.. Så nu ska antingen dragkedjan bytas ut eller så måste jag köpa nya.
 
Gammal bild.
 

Kommentarer
Celine

- Ja jag blev jätteglad! :D

Tid: 15:35:11
Datum: 2013-04-19
Hemsida: http://celinelf.blogg.se
ZOOFIE

SV:Haha ja men då vet jag vart jag ska åka och hämta mina biljetter då ;)))) Först ska jag bara ta reda på vart du bor ;)

Svar: Hehe 10k så får du båda ;)
My Nordqvist

Tid: 17:05:20
Datum: 2013-04-19
Hemsida: http://zoofie.se
Ponnydressyr - Sara

Sv: Tack så mycket! Ja det är det verkligen. Äntligen säger jag bara! :)

Tid: 22:19:19
Datum: 2013-04-19
Hemsida: http://ponnydressyr.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: