Instängd - Ken Ring, Robert Pettersson

 
Jag vill inte va med mer
Min vän
Jag ser vad du gör
Jag hör dina ord
Jag vill inte va med mer
Ta mig härifrån
Ge mig värme och ljus
Låt inte kylan bestå
Jag vill inte va med mer
Min vän
 
Ken Ring är bra. Har lyssnat förut på någon låt och när jag såg igår eller när det var, när Stiftelsen delade denna låt så lyssnade jag litegrann. Idag har jag lyssnat mer på den och den är riktigt bra faktiskt! Nu ska jag inte komma in med att den är bra bara för att Robban är med utan jag tycker att båda två sjunger/rappar på ett berörande sätt så jag blir tagen. Sedan kanske jag inte är så mycket för just rapp men ändå, Ken Ring går att lyssna på och jag gillar hans texter. Så jag gillar den helt enkelt bara!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: