Ljungarocken 2013 here we gooooo!

En helt vanlig rast, sitter i soffan och tar fram mobilen och kollar på insta. Ser då att ljungarocken lagt ut en ny bild med nya band och när jag ser att TAKIDA(!!!!!!!!!!) står med, så jag flyger fram mot Rebecka som satt precis mittemot mig och ja sedan får ni gissa vad som hände sedan.
 
Så otroligt underbart (även fast jag hade det lite på känn, men nu är det ju bestämt iallfall). Sedan att Blowball också kommer är sjukt kul. Om jag ska vara ärlig så ser jag mer fram i mot Blowball än Stiftelsen men nu ska vi inte vara sånna. Bara Dreamstate som fattas nu sedan är alla sidoband med ;)
 
Tror att det kommer bli sjukt bra iallafall och det är faktiskt väldigt stora bokningar dom fått med ändå, för att vara lilla Ljungaverk liksom!
 
Det enda negativa med detta då? Jo jag hade 3,14kr kvar till Bråvallabiljetten. Nu behöver jag ytterligare 635kr som måste in. Jo jag är nog sjuk som lägger nästan 2,5 tusen på festivaler i sommar. Nejdå blir bara ingen gatufest för mig. Om det nu inte kommer någon som man verkligen, verkligen, verkligen behöver se ;) Isf blir det väl ytterligare 700 spänn. Haha...

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: