Lördag - tisdag

Hallå!
 
Har varit dött här i några dagar men jag har varken hunnit eller orkat.
 
I lördags hade jag ferre med mina kompisar. Eller ja fest ska man väl inte kalla det för, mer sleepover ;) Haha nej men vi åt mat och efterrätt och sedan bytte vi om till pyjamas (ja precis) och då kollade vi på film, tjockade i oss godis och chips och lite sånt. Vi kollade på en skräckis och sedan två andra filmer men dom var mest i bakgrunden när vi pratade lite och sånt. Har ingen aning om när vi la oss men somnade väl runt 4 kanske.
Vi gick upp halv 11 och åt frukost och lite sådant och sedan åkte alla hem.
Diskade allt och det tog över en timme att fixa. Var bara gaaanska mycket. Kastruller, stekpanna, ungsplåt, 12 "fin" glas och tusen andra saker.
 
Blev till slut klar och då bytte jag om till ridkläder och tog jag fram cykeln och cyklade iväg och mötte Julia. Första cykelturen avklarad! Vi cyklade först till Litla och jag red henne och Julia fotade sedan Tuxedo. Hoppade faktiskt med honom och kan säga att vi fick ett gott skratt! Men mer om det senare när jag har fått bilder av Julia. Kom hem 7 ungefär så blev inte så mycket annat gjort. 
 
Igår så efter skolan pluggade jag till HK provet från det att jag kom hem tills att jag skulle äta och iväg till stallet så blev någon timme.
 
Så idag har jag egentligen ingenting att göra, kanske åker upp till Tuxedo och rider honom men bara kanske då jag ska ha med honom på lektionen imorgon.
 
Det jag fick av mina kära vänner. Kartongen är full med massa småsaker och jamjam påsen är typ full med klubbor och andra godisar. Fick också massa presentkort på birsta så jag överlever nog ett tag framöver! :)
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: