Nya saker

Har varit på två ställen idag och haft lite kul för mig. På vägen hem så stannade vi på equeen och där fick jag med mig ett par ridskor, stövelstrumpor och handskar. Köpte handskarna mest för att de kostade 50kr och jag behöver nya. Åkte också på hööks och kollade på stövlar men mina fötter och ben är så jobbiga. Har fettisfötter så foten går knappt i men tar jag en storlek större så är de 1 decimeter för stor ungefär. (Ridskorna som jag köpte är 39 fast typ 3cm för stora men tog jag 38 klämde det så mycket på sidorna att jag knappt kunde gå...) Mina ben gör inte heller saken bättre, de är för korta för hög höjd men för långa för kort höjd samma med vidden, förstora vid normal och försmå vid vid. Haha ja, jag har lite problem!
 

Kommentarer
Faster Linda

Låter som ett släktdrag :-)

Tid: 09:24:29
Datum: 2013-04-28
Zenitha Nordqvist

Kan ju säga att jag känner igen det där sen innan. Tyckte alltid att ridskorna/stävlarna satt åt kring fötterna.

Har du förresten några ridskor/stövlar över som du vill bli av med (billigt)? Mina gummistövlar funkar ju men vill ha ordentliga skor.. :)

Svar: Jag har mina gamla men de är förstora för mig så du borde inte kunna ha dom haha :)
My Nordqvist

Tid: 20:30:36
Datum: 2013-05-02
Hemsida: http://nitashundvardag.blogg.se/
Zenitha Nordqvist

Nädu, jag har onödigt små fötter. :o haha. :D

Svar: Haha ja.... ;)
My Nordqvist

Tid: 09:45:41
Datum: 2013-05-05
Hemsida: http://nitashundvardag.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: