Allvarligt problem

Ena studen vill jag ha en stationär dator, då velar jag mellan en Mac eller vanlig. Andra stunden vill jag ha en ipad, också där apple/vanlig. Lutar åt en "vanlig" i båda fallen eftersom apple är lite väl dyra. Det sista budet min hjärna sa är att jag ska köpa en ny kamera. Det är faktiskt det mest välbehövda av dessa 4 saker.
 
Vad jag nu ska ha för kamera är det första problemet. Priset är väl ganska viktigt och jag antar att jag får lägga runt 10 tusen, då de flesta runt 5 är "nybörjarkameror". Den jag har kikat lite på är D7100. Någon som har den som kan berätta något? 
 
Mitt andra problem är att jag inte vill spara alla pengar jag kommer ha för att kunna köpa kameran. Utan jag vill köpa massa grejer till Cooper och mig också.
 
Och mitt tredje och största problem är det ni ser i bildens högra hörn. 99kr på mitt konto. Ja men det är ju alltid en början på något... Nästa månad ramlar nog lönen in på kontot och studiebidraget. De är ungefär hälften av vad kameran kostar. Om jag knappt köper något fram till jul så kommer jag nog kunna köpa den då. Det kommer jag lyckas jättebra med, verkligen inte.
 
Så nu har ni fått höra ett allvarligt problem i mitt liv. Ajöss!
 

Kommentarer
nita

Du behöver inget av det där egentligen, är ju bara saker du vill ha. Röstar för att du unnar dig och Cooper saker istället. Roligare att kunna köpa mycket smågrejer än en stor. :)

Svar: Hehe ja självklart är det så men så äre väl med det mesta som jag vill ha ;) Jag tycker också att det är roligare med flera småsaker men tror jag köper lite saker åt mig och cooper och sedan försöker jag spara en hel del också så jag kan köpa kameran ;)
My Nordqvist

Tid: 19:51:33
Datum: 2013-08-25
Hemsida: http://zphoto.blogg.se
Patricia Hellberg

Verkligen inte en iPad!
Jag har en iPad (nyaste Retina) Och wifi krånglar hela tiden. Man tappar internet all the time :/ Och man kan inte ladda ner saker vilket suger!
Rekomenderar att du köper antingen en BRA stationär dator eller en iMac.
Ps. Inte Windows 8.

Svar: Okej vad irriterande med ipaden..... tack för tipsen :D
Varför inte Windows 8? :)
My Nordqvist

Tid: 20:27:28
Datum: 2013-08-25
Hemsida: http://shiich.blogg.se
Anonym

»Tack så himla mycket!

Tid: 13:26:23
Datum: 2013-08-26

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: