Äntligen fredag!

Har varit en ganska fullspäckad vecka för mig så datorn har jag inte ens hunnit tänka på vissa dagar. Vilket ni nog märkt av här. Så nu kan jag sammanfatta veckan lite.
 
- Började sätta igång Cooper redan i måndags. Tre dagar tidigare en planerat, men det var för att vi fick reda på att hoppträningen började redan på onsdagen. Så i måndags skrittade vi, och i tisdags travade vi litegrann. Han kändes väldigt pigg och fräsch.
På hoppträningen, som mest innehöll upphöjda bommar, så kändes C bättre än någonsin. Även fast han var på nytt ställe så var han väldigt avslappnad och även jättemjuk, mycket mer än vanligt faktiskt. Som jag skrev i förra inlägget så får han vila fram till söndag igen och sedan börjar vi komma igång lite smått.
 
- Gjorde teoriprovet för mitt motorcykelkörkort även det på onsdag. Det klarade jag också vilket var sjukligt skönt.
 
- Igår var vi ute och röjde lite i skogen. Det är nämligen så att vi håller på att göra en ridväg. Så det var lite som skulle röjas undan så vi kommer förbi med hästarna.
 
- Och sedan har vi det där med skolan som är så tråkigt att jag inte orkar skriva om det. Blev nästan klar med planeringen för denna vecka i matten (3 tal ifrån). Så nu tar jag helg utan att behöva bry mig mer om skolan denna vecka ;)
 
Ikväll blir det biteline med u-sek. Goooooott!
 
Bild från dagbladet
Känner mig ungefär som dedär galningarna på ljungarocken just nu för att det är helg!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Jag är inte dum i huvudet! jag har aspergers syndrom!

Hej tänkte bara tipsa om att jag just nu kör veckans blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 300-600 unika läsare/dag så passa på att gå in och anmäl dej:)
http://www.domkallarmighannes.com/2013/08/veckans-blogg_25.html
Om du inte gillar sådana här kommentarer eller redan fått en liknande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en bra dag:) kram

Tid: 15:23:33
Datum: 2013-08-30
Hemsida: http://domkallarmighannes.com
˟ Photospiration

Svar: Tack så mycket! :)

Tid: 22:51:29
Datum: 2013-08-30
Hemsida: http://photospiration.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: