Hemma efter en lördag i Ljungaverk

Hemma efter en till sjukligt bra dag på Ljungarocken. Takida var otroliga, kunde dock önskat lite andra låtar. Men dom var ändå bäst som vanligt! Marky Ramone's Blitzkrieg var också grymma. Även fast jag bara kunde 3 av ca 30 låtar så var de asbra. Otroliga live! Fick ögonkontakt med sångaren många gånger och han pekade på mig/oss också. Magisk kväll!

Fick också en ny bästis, Lars, 47. Hahaha!!

Nu går jag och lägger mig med ett leende på läpparna. Måste ta vara på de lyckliga stunderna. Imorgon kommer jag antagligen deppa ihop för jag inte har någon mer spelning/festival att se fram emot på ett tag...





Kommentarer
Nelly

Så roligt det låter och vilka fina bilder :)

Svar: Det var riktigt grymt! :) Tack :) Skulle haft med mig systemkameran egentligen men orkade inte så fick bli mobilen haha :p
My Nordqvist

Tid: 18:07:48
Datum: 2013-08-18
Hemsida: http://justanothermortal.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: