Tönt ;)

Idag blev det en tidig morgon för vi skulle åka iväg på någon tur med motorcykelklubben. Åkte iväg halv 10 ungefär in till stan och mötte allihopa som skulle med. Vi åkte till något ställe och åt lunch. Trevligt trevligt. Åkte därifrån runt 2 kanske klockan var.
 
Efteråt så åkte vi till stallet och jag hälsade på lilla Cooper. Det började helt normalt med att han vände sig mot mig och började komma, men när det var 5 meter mellan oss ungefär så snubblade jag i någon grop (haha), så han fick panik och kastade sig bakåt.. Han stod sedan och kollade på mig och andades jättemycket haha. Tur man har en häst som inte är rädd för så mycket ;))
 
Men annars var han väldigt mysig där i hagen. Pussades väldigt mycket och stod med huvudet intryckt mot mig. Söt han är! :)
 
Haha här blev han också rädd för något. Ovanligt lilla du ;)
 

Kommentarer
Emma

Haha söt ponny! :D

Svar: Ellerhur :D
My Nordqvist

Tid: 20:08:01
Datum: 2013-08-24
Hemsida: http://startillmal.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: