1a december och 1a advent

Ja nu är det bara 24 dagar kvar till julafton. Sjukt men så himla härligt :D 
 
Skulle egentligen spenderat morgonen i stallet med utsläpp och mockning åt alla fyra hästarna. Istället så kom mamma in till mig och sa att pappa åkte själv så jag kunde sova. Eftersom jag somnade runt tre inatt så hade jag inte riktigt fått så mycket sömn. Sov fram till halv 12 ungefär och då åkte jag till stallet. 
 
Det enda som fattas nu är SNÖ. Kan den komma nu eller?! Igårkväll/natt så snöade det och då kändes det så himla mysigt eftersom det var första december. Dock så gick det över lika fort som det kom. Tänk liksom för exakt ett år sedan då det kom en halv meter snö under natten. Inte riktigt så mycket behöver väl komma men litegrann iallfall. 
 
Ska snart ta och se första avsnittet av julkalendern också. Åhhh julkänsla 

Kommentarer
Angelica

Så fint! :D

Svar: Verkligen, tack :D
My Nordqvist

Tid: 15:05:42
Datum: 2013-12-02
Hemsida: http://angelchanelle.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: