2013

Tänkte skriva en liten lista på några av alla höjdpunkter som varit under året. Finns såklart mycket mer att berätta men detta är en del av allt. 

 Årets höjdpunkter

  • Red Litla första gången i januari och senare började jag rida henne flera gånger i veckan och jag fastnade verkligen för henne.
  • Följde med farmor och farfar när de köpte Funny.
  • Såg Takida på deras boxroom turné.
  • Hade ett flertal 100 och 50 dagars partyn innan Bråvalla, Avicii och Ljungarocken.
  • Den 23 maj när det kom en lastbil till stallet och en häst lastades ut ur den. Nämligen min alldeles egna Cooper.
  • BRÅVALLA!! Stod liksom bara längst fram på AVICII, HUR GRYMT ÄR DET INTE?!?!
  • Ljungarocken var också sjukt grymt, såg Takida för tredje gången i år, Stiftelsen och Blowball.
  • Tog motorcykelkort
  • Var på fyra hopptävlingar med Cooper varav vi hoppade 6 klasser och fyra felfria. Var också på en dressyrtävling men han var väldigt spänd och det gick väl inte superbra. Men duktig var han! 
  • Cooper utvecklas i ridningen hela tiden. Vi har hoppat både räcke och oxer på ca 1m. I dressyren går det upp och ner men åt rätt håll ändå. Jag rider också mycket bättre. 
 Årets mindre roliga 
  • Under tiden jag red Litla så vart hon aldrig riktigt bra i sin skada och i slutet på april var sista gången hon galopperade. Hon kändes jättekonstig i traven och efter det blev hon stående. Jag köpte Cooper och Litla blev stående hela sommaren och hösten. Hon har blivit riden två gånger under hösten varav jag en gång. Sedan tror jag inte någon suttit upp på henne.
  • Avslutade mina 10 år på ridskolan Timrå hästsport förening. Jag avslutade dock på bästa tänkbara sätt med hoppning på bästa Exxet.
  • Avslutade mina 3 år på ridskolan Riiby. Där avslutade jag också på bästa sätt med hoppning på KB och han var så himla fin! 

Kommentarer
Amanda Dudas

Roligt inlägg!
God Jul! :)

Svar: Tack detsamma! : )
My Nordqvist

Tid: 13:11:45
Datum: 2013-12-24
Hemsida: http://amandadudas.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: