Blandat

Hamnar lite väl mycket efter i allt vad som gäller bloggen. Men så får det vara nu för tillfället. Vill komma tillbaka så jag är i fas igen men just nu lär det nog dröja ett litet tag. Nytt år nya tag eller? 
 
Imorgon skriver jag mitt absolut sista prov för detta år så det är skönt iallfall!
 
Måste också ta och fixa en ny design. Det är liksom julafton om en vecka. Hallååå!! Ska försöka fixa till helgen men det är så jobbigt när jag inte har min egna dator...
 
Aja nu ska jag gå och lägga mig och fortsätta trycka in lite fakta i skallen, en så kallad sista minuten pluggning till imorgon.
 
 

Kommentarer
MATILDA

Fin bild!

Svar: Tack!! :)
My Nordqvist

Tid: 10:13:30
Datum: 2013-12-18
Hemsida: http://matildays.forme.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: