En massa hårddisk-snack

Såhär vackert är det där jag sittet just nu. För ett tag sedan stod det en till dator här men det blev lite överfullt då. Iallfall så har pappa skruvat ur hårddisken ur min förra dator som dog och allt är kvar (UNDERBART!!!) så nu håller jag på att lägga över allt från den hårddisken till min externa. Och enligt datorn är det 21 timmar kvar ;) 
 
Jämförde bilderna jag redan hade säkerhetskopierat i slutet på oktober eller när det var och sedan alla nu som var på hårddisken i "döda datorn" som jag hade lagt in under november innan datorn dog. Det var 2500 bilder mer som jag bara tagit i november. Hur har jag lyckats tagit 2500 bilder under en månad? Jo men jag lyckas med allt sådant. Tur att alla finns kvar och inte försvann iallafall!!
 
Nu ska jag snart åka iväg till stallet. Rebbe följer med och får se vad vi hittar på. Har varit så himla halt överallt och jag tror nog inte att idag är ett undantag. Så det lär väl bli ridhuset som vanligt. Kan inte vädret bara bestämma sig och antingen komma med lite snö som ska STANNA så det går att rida eller så kan bara allt försvinna istället och det blir sommarväder. 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: