Ett besök hos frisören

.. och där hände detta. Kunde fått blivit ännu lite ljusare men jag är nöjd. Hon klippte liksom bara ca 1 cm, nöjdare kan man inte bli! ;) Förra gången, alltså för ett halvår sedan så blev det superljust och jag var jättenöjd med färgen men istället så klippte hon ca 1dm. Så antingen eller ..eller? ;) 
 
Igårkväll var jag och Rebbe på birsta och då köpte jag alla julklappar utom en för IKEA hann stänga innan jag hittade det jag skulle ha. 
 
Annars så rullar väl allt på som vanligt. Igår fick vi lov, efter att hört ett par från skolan sjunga massa låtar, bland annat riktigt grymma *host* lärare. Hahah hualigen! Idag var det tävling och det gick bra, skriver mer om det senare. Julpyntade också i stallet efteråt så nu lär väl inte hästarna våga gå in där igen! 
 
Imorgon ska jag och Pernilla fota lite så då kan jag ta och göra en ny design. Ska ta och börja med grunden redan nu, blir nog ungefär samma fast ska bredda bloggen lite så jag kan lägga upp lite större bilder. 
 
Nu har jag förhoppningsvis inget mer att säga så hejdå! 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: