Kaos vecka

Har fullt upp 24/7 känns det som. Hinner inte komma hem från skolan innan jag ska iväg någonstans så bloggen hamnar lite på sidan av.
 
Hade ju nationella i matte i tisdags, igår hade jag svenskaprov och idag hade jag muntliga nationella i matte. Både tisdag och onsdag kväll var jag på Riiby och tränade inför kadriljen som ska vara på söndag, och igår direkt efter så åkte jag till Marianne och var där till halv 11 ungefär.
 
Skulle egentligen haft sovmorgon till halv 11 idag men eftersom våran lärare la in nationella 10 över 8 så fick vi pallra oss till skolan ändå. Så runt 9 när vi var klar frågade vi om vi fick skippa en lektion för då skulle vi få hål fram till halv 1 istället för hål - lekton - hål. Det gick han med på så då gick jag hem.
 
Och Cooper på? Jo han har fått en ofrivillig vila både tisdag och onsdag. Vet inte riktigt hur jag ska göra med honom, om jag kanske ska skritta ut idag för imorgon hinner jag inte och knappt på lördag och inte på söndag. Stackars häst. Längtar tills denna vecka är slut med allt kaos så man kan försöka få ordning på allt igen.
 
Nurå? Jo jag sitter här och skriver en massa random och blandande saker men så kan det gå.
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: