Såndär lista

Försöker mig på något omöjligt. Jag som har ett minne som en guldfisk lär ju inte skriva den riktiga sanningen här eftersom jag kommer inte ihåg något om det inte gäller den senaste minuten. 

 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hur mycket saker som helst. Men vi säger skaffat häst och Bråvalla på denna (även fast man inte kunnat varit på något som heter Bråvalla innan...). 

 

Höll du några av dina nyårslöften?
Har inte nyårslöften. Orka liksoooom. 

 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ingen vad jag vet iallfall och tur är väl de. 

 

Vilka länder besökte du?
Sverige om det räknas. Sjukt eftersom jag har varit utomlands en gång om året sedan 2010 och sedan lite då och då innan det. Men jag får väl se det som att jag fick min Cooper istället! 

 

Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014?
Litla som jag red under våren 2013 skulle jag gärna vilja rida dubbelt så mycket 2014 även fast det blir svårt. Annars vet jag inte riktigt. 2013 har varit så himla bra.  

 

Vad är det bästa som hänt dig år 2013?
Cooper utan tvekan!

 

Största misstaget?
Min hjärna går på högvarv och den verkar inte riktigt hitta något. Något lär det ju finnas men inget som hjärnkontoret hittar just för tillfället. 

 

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Årets första dagar bestod av magsjuka men annars så! Hade något fel i örat också så jag ville skjuta av mig huvudet. Vurpade med motorcykeln och ramlade av Cooper ett par dagar i rad samtidigt så var lite blåslagen. Det är vad jag kommer på. 

 

Bästa köpet?
Cooper, fast han köpte ju mamma och pappa så om man bortser från det är det klart Bråvalla!

 

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, festivaler, konsärer och hästen min. 

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Väldigt mycket. Hela 2013 får mig att bli glad. Bästa året någonsin. Skulle jag skriva ner allt skulle det bli en bok. Hästen, vänner och allt runt om!

 

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013? 

Allt på spellistan nedan

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Så jäkla mycket gladare!!

 

Vad önskar du att du gjort mer?
Som vanligt gjort mer saker och umgåtts mer, men så är det ju alltid. 

 

Vad önskar du att du gjort mindre?
Mått dåligt över onödiga saker.

 

Hur tillbringade du julen?
Hos mina kusiner uppe i Lycksele!

 

Blev du kär i år?
Ja. 

 

Favoritprogram på tv?
Kollar knappt på TV. Solsidan om något då. Eller Zlatan på Partaj. 

 

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Ja det gör jag nog, är lite hatisk av mig ;) 

 

Bästa boken du läste i år?
Inte var det "Come Back" iallafall.

 

Bästa musikaliska upptäckten?
Ingen direkt upptäckt, utan mer återupplivning av sånt jag lyssnade för 5 år sedan. 

 

Något du önskade dig och fick?
Pengar och presentkort. 

 

Något du önskade dig men inte fick?
Ja väldigt mycket. Men då är min önskelista ganska lång också... 

 

Årets bästa film?
Hobbit 2 för det är den enda jag kommer ihåg (såg den igår...)

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
Det är faktiskt 8 månader sedan...

 

De bästa nya människorna du träffade?
Vet inte om jag träffat så mycket nytt folk. Eller?? 

EDIT: LARS på Ljungarocken får jag ju inte missa!!!! :o Min framtida kärlek <3 Vi är kopplade till varandra och kommer mötas igen någongång. (PS. tror han är äldre än mina föräldrar)

 

Hur skulle du beskriva din stil år 2013?
Inget oskönt bara. 

 

Vad fick dig att må bra?
Hela året. 

 

Favorit månad?
Juni helt klart. Sommar, Cooper hade nyss kommit, slutade 9an och BRÅVALLA! 


Kommentarer
Rebbe

Men hallå glömde du Lars eller? Tänkte på bästa nya människan du träffade ;)

Svar: OMGGGGGG. MÅSTE SKRIVA DIT NU PÅ MOMANGEN!!!
My Nordqvist

Tid: 10:19:53
Datum: 2013-12-30

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: