Söndagsträning

Idag red jag för en tjej som heter Linnea och det gick bra. Cooper var ovanligt fin faktiskt och kändes väldigt bra mot för vad han brukar kunna vara ibland. Vi gjorde inte så svåra saker eftersom det var första gången. Jag började rida fram honom sedan hoppade Linnea upp och kände på honom (och ja han backar fortfarande men det gick med "det vanliga" trixet) och sedan red jag igen. Jag fick några nya tips som jag verkligen ska tänka på, bland annat at jag ska bli mer tydlig och bestämd med vad jag vill och så det blir enkelt för honom att förstå. :)
 
Pappa var med så han fotade lite bilder också. Bra det för alla de senaste bilderna (från november) har jag inte på min externa hårddisk så de finns bara på min dator som inte vill starta. Pappa tror ialflall att hårddisken har klarat sig så förhoppningsvis är inga bilder borta. Men jag ska ändå vara glad för det kunde lika gärna ha varit flera månaders bilder som kunnat försvunnit om jag inte säkerhetskopierat för jag brukar inte göra det speciellt ofta!
Kolla på foten?
När det är ca 10 minus så känns det att det skulle varit skönt med uppvärmt ridhus. Tur man blir varm av att rida!

Kommentarer
milina.blogg.se

Fina bilder på en fin häst!

Svar: Tack så mycket!! :)
My Nordqvist

Tid: 00:39:26
Datum: 2013-12-09
Hemsida: http://milina.blogg.se/
My

Vilken trevlig blogg, roligt med bilder i inläggen och varierat skrivet...

Kram My

* Avel
* Unghäst
* Hovslagarstudent
* Dalmatin -Parning & Valpar på G
* Träning/Tävling
* Jag & familjen

Svar: Tack så jättemycket! :)
My Nordqvist

Tid: 20:34:38
Datum: 2013-12-10
Hemsida: http://www.myes.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: