Det börjar likna vår

Solen värmer, snön smälter, fåglarna kvittrar och det börjar likna vår. Jag älskar våren för då känner man verkligen att sommaren faktiskt är påväg. Framförallt är det skönt i ridningen. I söndags hade jag endast en fleecetröja och väst och allt känns så mycket enklare, istället för att sitta som en michelingubbe och inte kunna röra sig med tjock vinterjacka. Sedan att det blir slaskigt och vattenpölar överallt, det är väl inte lika roligt. Men då känner man att snön är påväg bort.
 
Jag har varit riktigt dålig på att fota i vinter. Såklart finns det sina anledningar för både det ena och det andra. Men jag har inte heller haft inspiration så när jag väl fotat så har det blivit på en snöig kvist i mulet väder. Hur fint är de? Nu när våren är påväg och alla blommor kommer fram, då ska kameran rastas.
 
Men tyvärr så tror jag bara att detta väder bara kommer hålla i sig tills nästa vecka då det ska snöa och bli kallt igen. Aja det är väl bara att hoppas på att det inte blir så!
 
Har en underbar sak på gång också och det är nog näst intill bestämt. Det kommer bli ett stort lyft i livet och jag verkligen hoppas, hoppas att det går vägen nu. Vad jag pratar om kommer jag nog inte berätta här föränn det är nära så det får ni klura på :)

Kommentarer
Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

Sv: Tack :))

Tid: 16:50:19
Datum: 2013-02-27
Hemsida: http://stargirlphoto.blogg.se/
Linnea - fotoblogg

Ska bli jätteskönt när det blir vår! Jättefin bild! :)

Svar: Ja ellerhur! Tack :)
My Nordqvist

Tid: 17:00:30
Datum: 2013-02-27
Hemsida: http://girlinthewood.devote.se
Zenitha Nordqvist

Så underbart med våååår! Så skönt att slippa frysa fötterna av sig då man rider, jag är så grymt frusen om fötterna. :o
Undra om det är vad jag tror att det är.. Hm.. :)

Svar: Ja visst är de!! Jag fryser som tur är inte så mycket! Har väl ärvt pappas blod ;) Hihi vad tror du det är då? :)
My Nordqvist

Tid: 18:18:06
Datum: 2013-02-27
Hemsida: http://nitashundvardag.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: