Duktig tjej!

Idag blev det Litla igen. Mycket glad över det då det gick nå hejdlöst bra faktiskt! Vi gjorde volter och serpentiner och hon gjorde rätt hela tiden. De gånger hon tappade formen eller det blev något knas så var det helt och hållet mitt fel. Antingen att jag gjorde en dålig väg så hon inte fick utrymmet som hon behövde. Övergångarna från skritt till trav gick suveränt och hon behöll den långa och låga formen, men från trav till skritt så gick det sämre men det är för att när jag sätter mig ner så spänner hon sig mer. Men det är bara att jobba på.
 
Vill så gärna ta på henne och mig något snyggt och få med mig någon som kan fota. Myyys. Hon är så fin lillgumman!
 
Hur kul är det liksom att kolla på sånnahär mobilbilder hela tiden?

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: