Från skola och gym till sjökor

Tråkig och jobbig dag på skolan. Förstår inte hur man kan sätta ett schema som idrott - rast i 1 timme - spanska i 1 timme - lunch i 1 timme och 25 min. Medans alla andra som inte är i våran spanska grupp har idrott och sedan hål i 2,5 timme istället. Man blir så glad över sånt.
 
Efter skolan gick jag och Emma till gymmet. Gåbanden var upptagna så vi var bara i gymmet. Blev lite armar och mage men mest ben. Vi ska börja planera lite bättre nu så att måndagar kör vi ben och onsdagar mage osv.. Ska bli fit nu ju ;)
 
Snart ska jag äta och sedan rida. Har ingen aning om min ridlärare vet att jag ska komma ens.. Blir en överraskning ;)
 
Florida 2010. Här fanns det ingen systemkamera i min ägo ;)
Skulle ni vilja bada där eller? Om ni inte ser mig så till höger ser ni två fåglar (jag och min kusin) som inte kunde he ner armarna i vattnet. Haha herregud vad äckligt det var när det såg ut som krokodiler och aligatorer på bottnen av allt sjögräs! Men nä ganska fränt ändå, varmvattenskälla där det fanns sjökor på vintern då det är för kallt i havet. Så alla hade dragit vidare mot havet, utom en som låg på botten och kom upp var 5 minut med nosen och andandes typ ;) A4 hette den också, eller den var märkt som A4. Jag ska bli en sån i mitt nästa liv!
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: