Helgen

Igår när jag kom hem efter skolan så åt jag lite och sedan åkte jag till stallet för det var möte. När jag kom hem så åt vi mat och jag försökte klara en bana på ett spel (haha?!) men jag var jättenära och då ramlade jag av solen och började grina (ungefär). Letade också ett USB minne åt bror min och vi hade lite kul åt de.. Gick också på en ihoprullad madrass så den åkte iväg och jag flög in i väggen och ramlade ner på golvet och bröt foten. Kollade på en film också eller ja 30 minuter och sedan somnade jag och sov tills filmen var slut. Då låg jag kvar i soffan och kollade på tv/sov fram till 12 ungefär då jag la mig.
 
Idag vaknade jag 9 ungefär, gick upp och fixade mig och sedan drog vi iväg på birsta. Lämnade tillbaka ena SHM linnet som för förstort. Köpte en mjukisdress, svarta jeans och en bh. Blev också en sväng på IKEA och då köpte vi en vit hylla till mig så nu ska det bli lite finare på mitt lilla rum!
När jag kom hem så åt jag och sedan blev jag hämtad av Julia. Vi åkte till stallet där vi hade barnkalas.
 
Och nu har jag varit hemma i 1 timme ungefär. Ikväll blir det väl melodifestivalen som vanligt. Ska också fixa ihop på mitt rum så bilder kommer väl. Imorgon följer kameran med till både Tuxedo och Litla. Blir kanske ingen som fotar oss men det blir nya bilder på hästarna iallafall!
 
Färgen är väl inte riktigt lik på mjukisdressen, den är mörkare och lite mer rosa ungefär.

Kommentarer
Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

Sv: Tack :D

Tid: 00:04:12
Datum: 2013-02-24
Hemsida: http://stargirlphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: