Måndag

Hej!
 
Har suttit och skrivit jättemycket på SOn nu. Blev som ganska sur på mig själv då jag sparade arbetet på samma namn som fanns redan och såklart där stod de 8 första frågorna så de förstann. Det var ju inte några lätta frågor heller då jag bara hade lite stöd saker i boken så nu har jag skrivit dom igen men inte lika bra som de var förut. Åh blir så arg! Men har bara 3 frågor till nu och sedan ska jag väl försöka klura ut lite mer att skriva på dom första och sedan är jag klar med den saken! Har ju bara matteprov på torsdag och på fredag ska SOn vara klar, spanska prov/test och matteprov. Ja och sen kan vi äntligen få lov!
 
Nu ska jag iallfall iväg och rida. Blir nog Litla barbacka idag. Undra vem som kommer ha ramlat av sedan iallfall!
 
Ojoj, rider om 40 minuter och jag har inte bytt om.. Skynda kanske?
 
Hinner inte leta/redigera någon ny bild så blir en ful på en sötis!

Kommentarer
Sarah Moberg

hejsan! :D kolla in min vår-outfit jag valt ut från MQ. riktigt snygga plagg och accessoarer! :) det skulle betyda jättemycket för mig i fall du också skulle kunna rösta min outfit i deras pågående tävling.


DIREKTLÄNK: http://sarahmoberg.blogg.se/2013/february/mq-outfit.html

Tid: 19:43:56
Datum: 2013-02-25
Hemsida: http://sarahmoberg.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: