Nationella, gymmet och nu ridning

Första nationellaprovet avklarat. Gick väl sisådär men hoppas på någolunda bra iallafall! Hade idrott sista timmen och var skidor sista gången. Jag Jenniefer, Emma och Julia genade (fast Julia gick) och lärarn kom på oss hehe. Var mycket folk som åkte så vi satt oss på huk men vi trodde inte att lärarn var där även fast det lät som det. Men vi satt på huk mitt ute i skogen och de hade sett oss klart och tydligt ;) Bra betyg vi kommer få..
 
Direkt efter så gick jag och Emma till gymmet. Vi gick i 35 minuter sedan lite olika saker nere i gymmet. 
 
Snart ska jag äta och sedan iväg till stallet. Hoppning på Gregory idag. Hoppas på lite bättre känsla idag :) 
 
Bloggar från mamma och pappas dator så har inga bilder.. 

Kommentarer
kajsa

När man har känslan av att det gick sådär, det är oftast då det gått bra! :)

Svar: Ja exakt :D
My Nordqvist

Tid: 19:18:23
Datum: 2013-02-06
Hemsida: http://kkajsajohansson.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: