Ridning hela dagen

Fått ca 11 timmara sömn. Jävligt skönt. Tror aldrig det har hänt en skoldag faktiskt! 
 
Igår red jag först en 27årig gammal fjording. Sedan hem och äta något lätt. Iväg på en barbacka tur på Tuxi som hade något psykbryt. Hem och äta med farmor och farfar och sedan avslutades kvällen med en mysig tur på en duktig Litla. Kom hem strax efter 8 och då duschade jag och fixade. Kollade på lite serier jag missat på mobilen och somnade 10 ungefär.
 
Nu ska jag börja göra iordning mig för att överleva tre lektioner. Det gör jag nog, eller inte. 
Sne bild och så.

Kommentarer
Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

Sv: Tack så mycket :))

Tid: 17:17:31
Datum: 2013-02-18
Hemsida: http://stargirlphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: