SO kan gå och ta sig någonstans

Sitter just nu och försöker få ihop något till SOn. Gillar att vi har fått 28 frågor som vi ska besvara och vi har haft kanske 3 veckor på oss att göra klart det eller så. Det ska iallafall in på fredag nästa vecka så jag har ett litet tag till på mig. Har bara skrivit 10 A4 förhand och då är inte frågorna utvecklade med mina tankar utan bara fakta och sedan är det någon fråga till. Den som undrar också är att vi ska ta info från en hemsida, bara det att hemsidan knappt funkar på datorerna på skolan. Så bra jobbat alltså!
 
Nu ska jag börja skriva på datorn och försöka få klart så mycket som möjligt. Återkommer med lite ridpass när jag har tid.
 
Bara för att lägga upp någon bild

Kommentarer
Julia och Johanna

Nu har vi startat upp våran blogg ponnytokar.blogg.se, en blogg som vi slutade med i början av 2012. Nu hoppas vi på att den ska bli större och bättre! Tycker att just Du ska ta dig en titt!
KRAM PONNYTOKAR!

Tid: 19:16:48
Datum: 2013-02-21
Hemsida: http://ponnytokar.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: