Världens bästa SHM ♥

mnordqvist @ instagram
 
*Sitter på matten och Rebbe får ett sms av sin mamma och skriker ut att SHM linnena kommit till birsta. Alla får panik och säger till varenda förälder att dom ska köpa påväg hem från jobbet*. Såklart jag också. Pappa köpte med sig två hem för att jag inte visste vad jag skulle ha för stolek. Ena var dock felmärkt så det var en storlek mindre men det var bara bra för dom var jättestora och den mindre satt toppen. Det är dösnyggt iallafall och jag gillar modellen för den är inte lika kort som jag trodde och den åker inte upp så himla mycket. Toppen toppen. Bra början på helgen! :D
 
Nu ska jag åka till stallet och ha möte och sedan ikväll blire fest hos mig! Party party party. Eller inte va? ;)

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: