Bellbox

Jag tänkte tipsa om ett balsam som fungerar hur bra som helst. Mitt hår har alltid vara omöjligt att reda ut och då menar jag verkligen omöjligt. Ni kan fråga vem som helst som har sett mitt hår blött och det ser ut som om jag har ruffsat sönder de med handuken efter att jag duschat. Jag har testat minst 10 olika balsam och olika metoder som att kamma ut de i duschen, bara krama ur vattnet, inte rört det utan bara suttit upp de i en turban och massa olika. Men efter att jag slingade håret så fick frisören ut mitt hår men en tät kam så jag blev väldigt förvånad och frågade vad hon använde för balsam så jag testade det och vilken skillnad! Det som är så bra är att man behöver inge mycket och det behöver inte verka i håret eller så utan bara massera in det och sedan blir det jättemjukt. Så om ni vill ha ett grymt balsam så ta och köp det HÄRBellbox. Nu är det rea också så kostar bara 194kr! Sjukt billigt för ett sjukt bra balsam.
Dom har inte bara balsam utan massor av andra hårprodukter som till exempel schampo
 
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: