Farväl bästavän!

Sådär tragiskt är mitt liv nu. Tänk er själv att packa ner eran bästa vän i massa kartonger. Samma kartonger som jag packade upp den från för nästan 2 år sedan. Tragisk historia.
Nej men kan ta det lite kortfattat att jag köpte med en drulleförsäkring när jag köpte den som skulle gälla i 2 år. Min kamera har lite småfel som att autofokusen kan hänga upp sig, kameran kan hänga upp sig och bara visa ett timglas i några minuter innan den startar och ibland står det att det är fel på minneskortet men när man tar ut det och stoppar in det igen så funkar det igen. Sedan är displayen repig och det är små svarta prickar i titthålet (vad det nu heter egentligen) men det blir inte på bilderna eller så.
Jag har gått runt länge och velat lämnat in den men det har inte bivit av så igår var pappa var inne och frågade på Siba och allt utom om den skulle vara borttappad gick på försäkring så det var bara att lämna in den. Nu hoppas jag att den kommer tillbaka fixad och fin eller att de inte lyckas laga den och jag får en ny, fast det är taskigt mot min älskling :(
 
Iallafall så kommer jag inte kunna ta nya fina bilder, men min mobil har kommit nu så ska hämta den senare och kameran på den kanske inte är helt världelös.
 
Men nu ska jag gå och äta och sedan iväg till stallet och rida Gregory. Finisen :)

Kommentarer
Zenitha Nordqvist

Ska vara bra kamera på den där mobilen så du klarar dig nog, du får stå ut ett tag tills de har fixat med din kamera. :)
Jag måste ringa mitt försäkringsbolag och kolla om min hem/personförsäkring täcker min kamera. Just in case. :)

Svar: Ja den verkar bra, var ute och red idag och min kompis fotade då vi galopperade och det som blev suddigt var typ bakgrunden och något ben. Ska lägga upp senare så du ser väl :) Och då var klockan 4 också så då är det kolsvart! Utan blixt för den delen också ;)
Hemförsäkringen borde gälla, den gjorde de på kims mobil en gång men ja man ska nog kolla upp de ändå :)
My Nordqvist

Tid: 19:30:43
Datum: 2013-01-09
Hemsida: http://nitashundvardag.blogg.se/
ZOOFIE

Vad är det för telefon du skaffat dig? :)

SV: Men det duger himla bra det :) Tack så himla mycket, fina Lilla My ;)

Svar: En samsung galaxy S3 :)
My Nordqvist

Tid: 01:43:49
Datum: 2013-01-10
Hemsida: http://zoofie.se
JONNA

Hoppas det fixar sig med kameran och att mobilkameran duger :D

Svar: Ja :)
My Nordqvist

Tid: 19:30:46
Datum: 2013-01-10
Hemsida: http://ponnyvalack.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: