Första skoldagen

Första skoldagen avklarad. Började skitbra med att när jag kom på bussen och skulle sätta mig så dunka jag huvudet i busstaket, haha inte alls pinsamt eller..
Sjukt drygt att vi började med schemat direkt, har aldrig varit så förut ju. Hände väl inte så mycket direkt, fick den nya biologi/kemi lärarn och han verkar bra. Sedan var det bara vanliga lektioner och sånt vanligt.
 
När jag gick hem och hade typ 30 meter kvar så halkade jag också och ramlade. Skitskoj haha. Saken blev ju inte bättre då det precis åkte förbi en buss och sedan var det någon som gick en bit bakom mig också. Och när jag väl kommer hem så har inte min mobil kommit så då blev jag arg. Aja får väl hoppas att den kommer någongång under veckan.
 
Senare blir det nog att gå ut och gå/springa med Emma. Blir nog bra de.

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: