Hela helgen

Ska vi börja att kortfatta helgen litegrann. Jag är väl hyffsat senil också så tar de jag kommer ihåg.
 
På lördag så efter frukosten åkte vi iväg till farmor och fafar. Där var Linda och Roger och tre av kusinerna. De skulle iväg till Göteborg så de "mellanlandade" här. Åkte dit osminkad, ofixat och hela köret och bara därför så kom vi på idén att åka på birsta. Blev lite impulsshoppning då både en jacka, två t-shirtar och en foundation inhandlades. Tur att mamma hade plånboken med sig och inte jag ;)
När vi kom tillbaka så dröjde det inte så länge föränn vi åt mat och allt sånt.
 
Kompisarna mina skulle se på film och eftersom jag var hos farmor och farfar så kunde jag inte riktigt. Men då smsade Jenniefer mig och sa att de inte har någon stans att vara så då åkte jag hem 10 i 8 ungefär och de skulle komma till mig 8. Ella fick följa med också. När jag kom hem var det lite panikstädning och byta om och allt sånt men hann gjorde jag iallafall.
 
Vi kollad på en dålig film och pratade en jäkla massa som det brukar vara ;)
 
Söndagen kom och då runt 12 kom Rebbe. Så vi gick ut med Ella och fotade litegrann men det var hon inte så sugen på.. Vi var ute 1,5 timme och när vi kom hem så var vi på gården en stund men Ella skakade som en tok att jag bor in henne stackarn. Hon gillar vintern jääääätte mycket.
Åkte iväg och red Tuxedo också och behöver inte skriva så mycket om de. Han skötte sig superduper nästan hela tiden utom på vägen hem då vi galopperade och han ökade och ökade och jag fick stopp 50m efter att jag ville ha stopp. Och efter de ville han bara rusa iväg hela tiden.
 
På kvällen så var jag och Emma iväg och gymmade i 1,5 timme också. Och efter de skjutsade vi hem Ella till farmor och farfar. Hon får komma hit på fredag igen och vara här tills på söndag :)
 
Tröjorna och foundationen - H&M
Jackan - Usports

Bilderna suger men hade inte tid med att hålla på och fixa superdupermycket så hängde upp de på bästa snabbaste stället.
 
Väldigt rörigt inlägg men så kan det bli ibland. Bilder på Ella kommer men nu måste jag göra massa skolarbete. Suck...

Kommentarer
Josefin

sv: Tack så jätte mycket snälla du! :] Allt bra annars?

Svar: Ja toppenbra :)
My Nordqvist

Tid: 17:33:39
Datum: 2013-01-21
Hemsida: http://photojosefin.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: