Hyffsat ridpass

Dagens ridpass är inget att hänga i julgran direkt. Ridpasset före så hade han varit jättefin, raka motsatsen när jag hoppade upp. Nej men så farligt var det inte. De 10 första minutrarna var han fin men sedan började jag rida som jag vet inte vad och då svarade hästen såklart och inte på ett positivt sett. Fick knappt någon kontakt med hans mun utan tyglarna bara glappade. I galoppen så första varvet var bara kaos men det andra gick faktiskt bra.
 
När vi kom till hindrena så blev det helt andra tankar och då fokuserade jag ju inte på formen och de så funkade bättre då. Han hoppade ganska bra men vi kom lite fel ibland. Stannade på ett litet kryss gjorde han också, fjant haha.. 
Gammal bild
Hoppas på en bättre känsla nästa vecka!
 

Kommentarer
Fotograf Linda Enarsson

Heeej!
Gud vilken fin häst du rider! Otroligt vacker! :)
Skulle det kunna vara så att du har tid och lust att hjälpa mig med en ny bloggdesign? Blev så grymt nöjd med den förra! Mejla mig gärna så kan vi prata vidare där :)

Svar: Visst är han! :) Jag har haft lite fullt upp men mejlade dig igår tror jag det var :)
My Nordqvist

Tid: 15:39:31
Datum: 2013-01-31
Hemsida: http://splach.blogg.se
Anonym

Sjukt fin häst! Tråkigt när det inte känns bra, men man får se det som att det utan tvekan kommer kännas bättre nästa gång! ;)

Tid: 11:27:16
Datum: 2013-02-03
Lisa

Hoppsan glömde skriva i Namn å blogg till kommentaren ovanför! :)

Svar: Ja visst är han. Ja precis :D
My Nordqvist

Tid: 11:27:47
Datum: 2013-02-03
Hemsida: http://rettstavat.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: