Älska eller hata?

Egentligen skulle jag skrivit jag hatar movie maker, istället får jag säga att jag älskar det över allt annat på denna jord (ingen överdrift alls).
 
Mellan 6 och 8 satt jag och höll på med att klippa ihop en film från idag. Klockan 8 var jag nästan klar men då tyckte min dator att det var dags att sova, och jag hade såklart inte sparat. Startade datorn igen och hoppades på att den bara var i "viloläge" och att allt fortfarande var kvar, fast så var det inte. Öppnade movie maker och vad kom upp där då? "Vill du återställa det du höll på med senast" (på ett ungefär). Snacka om att jag blev glad då. Så därför älskar jag detta program, om man nu bortser från alla idiotiska funktioner som finns i det.
 
Iallfall så var inte allt återställt så fick fixa med lite små saker så har gjort de i snart en timme haha.. Tiden går fort. Det värsta är att filmen inte ens är bra, men det går inte att få till något bättre känns det som. Inga bra effekter, man kan inte göra flera texter samtidigt och ändrar jag något längst upp, jo självklart ändras det på alla andra ställen också så då måste man fixa till de. Så det är mer att fixa allt som ändras "bakom" något man ändrar som tar tid. Har testat andra program också men fattar ingenting så håller mig till bästaste movie maker
 
Ursäkta för virriga meningar, skyller på att jag är trött.
 
Laddar upp filmen imorgon för nu ska jag sova. Godnatt!
 

Kommentarer
sbkagility.blogg.se

haha, okej :) Jag hatar moviemaker men det är föratt jag kräver bättre effekter :P hehehe så jag använder Pinnacle Studio 14 (man installerar den genom en skiva) men den är dyr att köpa.. :P

Svar: Ja samma här, moviemaker har typ asdåliga effekter och man kan typ inte göra något haha :p
My Nordqvist

Tid: 12:58:49
Datum: 2013-07-19
Hemsida: http://sbkagility.blogg.se/
Erika

Hahaha, sant!

Tid: 18:14:35
Datum: 2013-08-19
Hemsida: http://sbkagility.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: