Funny bus

Nikon d3100 + AF-S Nikkor 18-105mm f/3,5-5,6G ED VR
 
Så himla söt :D
Och till bilden ovan. Hon satt jättefint vid trädet och väntade på oss så jag sätter mig på huk och en millisekund innan jag trycker på avtryckarn så kastar hon sig mot mig. Det resulterade i en lite suddig och inte så vacker bild ;)
 
Och förövrigt nu när jag ändå pratar om Funny. I förrgår ringde farmor oss och sa att Funny fick sova över hos veterinären. Hon hade nämligen spytt ett par gånger under dagen. De hade varit och badat tre dagar irad så hon kanske hade svalt något. Hon var inlagd med dropp och grejer, skulle hon bli sämre under natten så skulle de röntga. Hon fick stanna kvar inatt också, Lillskruttan

Kommentarer
Johanna L

Så söt!

Svar: Ja verkligen :D
My Nordqvist

Tid: 13:05:39
Datum: 2013-07-04
Hemsida: http://johannalovisa.blogg.se
Ewa

Så otäckt när de behöver stanna där, kan ju vara något mindre farligt som bara massor med smutsvatten men kan ju vara värre också. Men tror hon blir bra snart.

Svar: Ja verkligen :( Hon stannade i två nätter tror jag och sedan på dagen fram till 5 ungefär så fick dom hämta henne. Hon är fortfarande inte bra men så pass att hon kunde åka hem.
My Nordqvist

Tid: 00:05:15
Datum: 2013-07-06
Hemsida: http://muwel.bloggplatsen.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: