Nytt svart

Var somsagt en sväng på Hööks igår. Skulle köpa ett par ridbyxor men det slutade med att jag köpte ett annat par och lite mer saker. Allt skulle gått på 1027kr tillsammans men jag betalade 388kr. Ja, ibland har man lite tur eller? Nej men när jag provade ridbyxorna så var de pyttelite snesydda alltså vid gylfen fast det var inget som kommer synas när jag rider. Det var dom enda som fanns så då frågade mamma en som jobbade och vi kunde få dom för halva priset, från 700 till 350. Passade då på att köpa ett schabrak och när vi skulle gå därifrån så gick vi förbi tyglarna, då kom jag på att jag behövde nya. Äntligen ett par sköna tyglar! Gillar inte dom som följde med tränset (som är ungefär i tyg). I kassan så blev bonuskortet fullt så 150kr billigare. Kollade på kvittot senare och då hade hon glömt att slå in tyglarna också så vi fick dom gratis, hehe.
 
Handlade lite saker på IKEA också, lite förvaring. Nästa gång jag är där så hoppas jag att jag får med en spegel på fot som har klädhängare bakom ;)
 

Kommentarer
Ewa

Tur du inte gick tillbaka och sa till om tyglarna då, deras eget fel att de missade dem. :)

Svar: Hehe mamma ville de, så pappa skulle tydligen åka och prata med dom någon dag. Fast tror inte han kommer göra de. Dom kommer nog ändå säga. "oj vad snäll ni är men det är vi som har gjort fel så det behövs inte" typ nått sånt. Har aldrig mött otrevlig personal på hööks. Köpte tre saker en gång på lördagen typ och då sa hon att allt jag tagit kommer på rea på tisdag så då fick jag det för reapriset och det var typ halva priset. Sedan med ridbyxorna, minimalt snesydda och då fick vi halva priset. Väldigt generöst hehe :)
My Nordqvist

Tid: 06:43:41
Datum: 2013-07-11
Hemsida: http://muwel.bloggplatsen.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: