Upplevelse

Har man dålig inspiration till att köpa en present till någon så är nog en upplevelse nog en av dom bästa. Det finns i princip allt man kan tänkas göra och något som passar alla personer borde nog finnas. Allt ifrån Dans, Segway, luftballong, vinprovning, middag och ja allt! När jag gick in på hemsidan gick jag självklart först in på sport och fritid för att jag ville se vad utbudet fanns där. Och det fanns väldigt väldigt mycket! Hästturer fanns det också vilket jag självklart fastnade för. Gillar man kanske inte sport och fritid så mycket utan kanske mer intresserad för mat så finns det cupcake kurs eller varför inte glassprovning? Eller något jag verkligen fastnade för var chokladprovning. Huuur gott borde inte det vara? 
 
Något som jag gärna skulle vilja att någon köpte till mig är en fotokurs. Det finns olika varianter som naturfoto, eller varför inte en ljussättnings kurs? 
 
För den som tycker om musik så varför inte prova på att vara DJ. Sjukt coolt! 
 
En otorligt bra sida och jag skulle verkligen vilja åka på väldigt många upplevelser. Det borde vara spännande, lärorikt och verkligen verkligen roligt! Så ett väldigt stort tips till dig som ska köpa present till någon. Eller om du vill ha en upplevelse själv så kan du ju alltid köpa en själv :D 
 
Så ta och gå in på http://www.upplevelse.com/ och kolla själv!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: