Vila = glömsk

Cooper gick bra idag. Förutom framdelsvändningarna. Han har väl "glömt bort" hur man gör de ( ;) ) för han blev jätteförvirrad och visste inte vart han skulle ta vägen. Jag hade inte orken att försöka heller när jag inte hade någon hjälp. När jag travade av han så var han döfin! Sänkte sig jättemycket och behöll formen nästan hela tiden och när jag ställde om honom så körde han inte upp huvudet. Haha små saker, med det är framgång! :)

Förövrigt så senast jag red testade jag hoppa upp utanför hagen och han stod still! Idag gjorde jag också de och han stod still. Blir så himla glad att han inte bryr sig om när jag hoppar upp iallfall :) Nu ska han bara vänjas vid att det faktiskt kan sitta olika personer på hans lilla rygg.
 
Annars idag så har jag gjort några faser för motorcykelkortet. Bara hälften kvar nu! Har första körlektionen på tisdag. Omg. Fast jag är faktiskt inge nervös, var inte de när jag skulle ta moppekortet heller. Bra de!
 
Från i tisdags
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: