BRÅVALLA FESTIVAL - Torsdag

Jag har säkert glömt väldigt mycket av det som hände men jag ska försöka skriva ihop något.
 
Det var sjuka bilköer som redan började på onsdagen. Eftersom det var strejk så gick inga bussar eller spårvagnar så fler var tvugna att ta bilen. Får inte heller glömma att det regnade när pappa släppte av oss (jag, Julia och Rebbe) där kön började och det var 3-4km att gå ungefär. Det stod i princip helt still i bilkön så det gick 10000 gånger fortare att gå. När vi bara hade 1km kvar kanske så stannade det en buss (Bråvalla hade suttit in några extrabussar) så vi fick åka sista biten med den.
 
Väl på festivalområdet så fanns det inget att göra. Efter ett tag började det regna jättemycket så vi stod under tak i en timme ungefär tills det slutade. Då kom också Emma och Jenniefer som hade suttit fast i bilkön.
 
Vi småkollade på lite band som var där som Ghost, In flames, Paramore, 2MANYDJS och Rammstein. Efter vi sett Rammstein ett tag så gick vi och köade till Rebecca & Fiona som spelade 20 i 1. 
 
Rebecca & Fiona var riktigt grymma och det var ganska kaosigt i publiken. Jag och Rebbe stod på tredje raden och framför oss stod Jenniefer, Julia och Emma. Rebbe försvann bakåt ganska fort och jag åkte både åt höger och vänster. Efter ett tag så mosades jag bakåt och hamnade kanske 5-8 raden eller så. Men helt plötsligt var jag framme på andra raden. Själva spelningen var grym också och det var roligare nu än förra året på gatufesten för då visste jag inte vilka de var så jag kunde bara någon Nause låt som dom remixade. Medans nu kunde jag typ alla. 
 
Rammstein
In Flames
Paramore
Rebecca & Fiona
.....och jag avslutar med denna bild. Bara det att halva dagen var kvar efter detta.
 
 

Kommentarer
CECILIA

jag älskar rammstein!

sv: tack :D
xoxo

Svar: Dom var faktiskt roliga att kolla på! :)
My Nordqvist

Tid: 22:32:05
Datum: 2013-06-30
Hemsida: http://candersson.bloggplatsen.se
Klara

Svar: Tack snälla du! :]

Tid: 22:53:16
Datum: 2013-06-30
Hemsida: http://www.klaramarklunds.blogg.se
Josephine Einarsson

Svar: Taack :)

Tid: 23:22:35
Datum: 2013-06-30
Hemsida: http://photomemorys.blogg.se/
David karlsson

Lite halv skum fråga de här. Men du råkar inte ha kvar expressen bilden på Rammstein?
Och jag samlar på Rammstein grejer och hade gärna kunnat betala för den :)

Svar: Nej tyvärr :( Vi hittade den där på backen men kände inte för att bära runt på den.. :/
My Nordqvist

Tid: 13:07:27
Datum: 2014-08-13

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: