Framgång redan från igår

Idag red jag med Pernilla. Vi red på vägen bort mot travbanan och vände efter en stund. Tvingade Cooper att gå ner i en vattenpöl, halva hoven fick han ner i den ;) Men efteråt så gick han i de flesta vattenpölarna så han kanske märkte att det inte var så farligt. Jobbade också litegrann med att han skulle ta innerskänkeln. I början lyssnade han inte så jag petade till lite hårdare och efter de så gick han för det mesta helt klockrent! Någon gång så tog han tillomed ett par steg åt sidan (böjde halsen åt ena hållet och flyttade sig åt andra) :D
 
Annars idag så har jag legat ute och solat och läst en teoribok. Bara ca 60 sidor kvar nu ;)
 
Nu får han vila imorgon. Han har gått mycket de senaste dagarna :)
 
Vill också passa på och tacka för alla fina och snälla kommentarer! Blir så glad :D Svarar på dom så fort jag får tillfälle :)
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: