Frisören

Skönt att få bort den fula utväxten! Slingade inte "hela" håret som jag gjort förut, utan var tredje slinga blektes helt eller vad man ska säga och de andra två blekte hon lite längre än utväxten. Var ju mest utväxten jag ville ha bort och det blir ändå mycket ljusare även fast hon inte blekte hela längderna. Står åt alla håll och kanter på huvudet också som ni kanske ser på bilderna.. :p
 
Annars så blev håret väldigt kort men det är väl en annan sak. Hon frågade faktiskt om hon fick ta så mycket så jag ska inte klaga. Det var ca 8-10cm kanske. Men topparna stod verkligen åt alla håll och kanter och var jätteslitna så lika bra att klippa av dom då, det växer ut ;) Håret är lockigt nu så lite längre kommer det bli iallfall.
 
Annars idag så har jag inte varit i stallet. Mamma och pappa åkte upp dit och borstade Cooper och gick ut en sväng med honom. I helgen ska vi vara i stallet hela dagarna och måla och lite sånt. Kanske får för mig att klippa honom lite också. Han har ju världens hovskägg men jag har inte velat klippa av det ifall att vi skulle skickat tillbaka honom. Men nu kan jag faktiskt göra vad jag vill med honom ;)

Kommentarer
vanja

jätte snyggt :)

Svar: Tack så mycket! :)
My Nordqvist

Tid: 14:59:21
Datum: 2013-06-08
Hemsida: http://vvanja.blogg.se
Johanna ♥

Fint :)

Svar: Tack! :)
My Nordqvist

Tid: 17:10:16
Datum: 2013-06-08
Hemsida: http://jonza.blogg.se
ida

sv: men tack vad snäll du är!!
Vad fint håret blev! Har du blont hår eller har du färgat det? :)

Svar: Tack så mycket! :) Jag har blont, eller typ mörkblont, utväxten som är på första bilden är min naturliga. Sedan har jag slingat det 2 gånger per år ungefär i några år :)
My Nordqvist

Tid: 19:10:47
Datum: 2013-06-08
Hemsida: http://elinalinnea.blogg.se
ELSA

Vad fint det blev! :D

Skulle du kunna hjälpa mig att bestämma färg på mina vans jag ska beställa? :)

Svar: Tack så mycket! :D
My Nordqvist

Tid: 19:55:04
Datum: 2013-06-08
Hemsida: http://bluueeandgreen.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: