Onödigt ont

Ont i ryggen så jag knappt kan gå. Hur kommer det då gå imorgon? Och vi ska ut i skogen och bygga vindskydd..
 
Har suttit i ett par timmar nu och fixat lite med bloggdesignen. Den är i princip klar, bara massor av småfix som ska göras och jag måste skriva lite info och sådant. Det är bara det att jag vill ha en fin header. Just nu har jag bara gjort en liknande som den jag har men det är så tråkigt, vill ha med ridbilder och sånt ju! Men fokusen just nu ligger på att Cooper ska stå still när jag hoppar upp så riktiga ridpass får vänta.
 
Nu ska jag gå och lägga mig och se om jag tar mig ur sängen imorgon eller om jag blir liggandes där resten av dagen. 
 
Snygg tjuvkik på nya designen.
 

Kommentarer
youngwoman

spännande spännande!:) lägga till varandra på bloglovin?

Svar: Visst. Säg till när du följer mig och vilket nummer du blev så följer jag dig :)
My Nordqvist

Tid: 16:03:52
Datum: 2013-06-11
Hemsida: http://sarassida.blogg.se
Anonym

spännande spännande!:) lägga till varandra på bloglovin?

Tid: 16:04:59
Datum: 2013-06-11
Hemsida: http://sarasida.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: