SOMMARLOV!

Denna dag. Underbara dag har tillslut kommit, och nu snart gått över. Aldrig mer kommer jag behöva sätta min fot i sörbergeskolan, eller Arenaskolan som det till hösten kommer heta. Tyvärr kommer jag aldrig mer komma tillbaka till min klass efter sommarlovet heller. Jag tror faktiskt inte att jag förstått det eftersom jag gått på dagis med ca 10 personer, resten från sexårs/ettan och det har tillkommit några på vägen, så det har alltid varit "vi". Det är sjukt länge ändå vi har gått tillsammans och det är tråkigt att det inte kommer fortsätta så.
 
Om jag ska säga som så, dagen började inte speciellt bra. Dels så hade inte min klänning kommit till ica och det var molnigt ute. Jag började fixa mina naglar och allt sånt. Efter ett tag kom jag på/började hoppas att klänningen skulle komma med posten istället för till ica. Gick ut en gång men då hade inte posten kommit än. Kvart i 12 alltså 45 minuter innan vi skulle åka så går jag ut och kollar, vad tror ni ligger där? Jo en bubbleroom påse. När jag kom in så slet jag upp påsen och slängde på mig klänningen (haha) och den passade! Eller lite förstor är den men den funkar.
 
Vi hade lunch med lärarna. Helt okej faktiskt! Åt mat, tog massa kort, åt efterrätt och sedan fick vi betygen. Jag har höjt mig med 15 poäng, fast när man tar bort ett betyg så blir det bara 12,5. Inte ett enda E, grymt ;)
 
Solen började också titta fram mer och mer under dagen också så allt det blev bra tillslut!
Jag fick bli halshuggen för jag såg galen ut. Och ni som undrar om jag verkligen är så pass mycket brunare på överkroppen så kan jag tala om för er att det är jag, meen de är inte så stor skillnad som det ser ut att vara på bilden. Överkroppen fick lite ljus från fönstret på sig medans benen mer var i skugga så de ser vitare ut än vad de är eller så är överkroppen brunare än vad den är ;)
 

Kommentarer
Farmor o Farfar

Åh!!! Vad fina ni var! Kul att se att några av killarna också klätt upp sig. Hoppas sommarlovet blir långt o skönt.

Kramar från oss 2

Tid: 20:25:53
Datum: 2013-06-11
Johanna Fåglund

Sv: Tack :))

Tid: 20:32:54
Datum: 2013-06-11
Hemsida: http://stargirlphoto.blogg.se
Jessica

Sv: Haha, inget fel? :P Trodde det skulle se "värre" ut än det gjorde men hon passade ju faktiskt i det :)

Tid: 23:13:22
Datum: 2013-06-11
Hemsida: http://vinna.blogg.se
Zenitha Nordqvist

FINIS!
Skorna är assnygga när man ser dem riktigt, såg likadana igår! :D

Svar: Ja älskar dom! De stod längst fram på skopunkten och var de första jag såg men jag SKULLE ha dom :D
My Nordqvist

Tid: 12:41:09
Datum: 2013-06-12
Hemsida: http://nitashundvardag.blogg.se/
Emma - Saqubeck

Så snygga skor!

Svar: Tack :D
My Nordqvist

Tid: 16:42:29
Datum: 2013-06-13
Hemsida: http://www.saqubeck.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: