Dagens 'oförväntade' låt

Måste bara visa er denna låt.
Igår när jag fick skjuts av min bror till stallet så skulle han in på ica en snabbis och jag stannade i bilen. Han har listan på spotify som rullar och då kommer denna låt. Jag tyckte att den var ganska bra och då ska jag kolla vad den heter och vilka som har gjort den. Black Veil Brides. Ett av mina favoritband mellan 5an och början av 7an. (Har ju en liten hemsk period i livet då jag och några av mina kompisar var typ emo. Eller vi lyckades inte bra kan man väl säga, så wannabe typ haha. Lite pinsamma vi var....) Iallfall så fortsatte jag lyssna på den hemma och nu efter ett par gånger så kan jag meddela er att jag tycker faktiskt att den är bra. Några delar i den då den liknar mer hårdrock och mot "emohållet" så är den mindre bra. Men texten och allt annat är faktiskt bra! Trodde inte dom gjorde musik utan att "growla". Så lite kul faktiskt att lyssna på dom igen. 
 
Kommer också ihåg att jag tyckte Andrew "Andy" Biersack (sångaren) var dösnygg! 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: