Det går åt rätt håll

Igår var Litla duktig tycker jag. Hon gick över förväntan i traven faktiskt, små pigg och så men det brukar hon ju vara.
Vi böjde först litegrann sedan så skulle vi samla hästen och förbereda inför tölt. Först gick det inte speciellt bra men efter ett tag vart hon jätteduktig och trampade riktigt bra. Tölten därimot är ju inte hennes starka sida, men vi fick ta typ tre steg och sedan halt och belöna. En gång gick det jättebra faktiskt. Var ganska svårt för samtidigt som jag ska belöna en millisekund efter att hon gjort rätt så måste jag också hålla koll på hennes huvud för hon lägger det på sne så måste få det rakt samtidigt. Mycket att hålla koll på.
 
Men ja hon var duktig :)
 
Spånisvansochpäls - bilder

Kommentarer
Emelie

Men jag är med så, jag är ett C barn rätt igenom. Finns ju undantag. Men jag känner nog för ett E,D. Men man vet aldrig! Vår lärare är väldigt snäll och även om jag bara skulle få ett E skulle nog betyget ändå kunna vara kvar/åka upp till ett B :) Usch för kemi haha. hade inte klarat det...

Tid: 16:33:20
Datum: 2013-03-19
Hemsida: http://lindblad.blogg.se
Klara - Fotoblogg

Svar: Håller heeeelt med dig! Haha... ;)

Tid: 17:34:13
Datum: 2013-03-19
Hemsida: http://www.klaramarklunds.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: